Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Vegyesen a nagy semmi

2013.02.10. 16:45 B.Gideon

Eszembe jutott, hogy van egy hirdetés, Magyar Államkötvények. "Az én történetem" címmel.. 

Kb. kismillió emberke elmondja miként virágoztatta fel a vállalkozását..

Hát ma eszembe jutott, hogy Bajnaiék elkezdhetnének ellenkampányozni Orbánék ellen, ilyen címmel és csomó kisember történetét szednék össze, akik elszegényedtek vagy bármi másként ellehetetlenedtek az elmúlt években Orbánék politikája miatt.

 Kezdjük akár velem. Nem lakom országhatár mentén, kicsit az ország közepén vagyok..és van munkám, ami ugyan nehéz és keveset is keresek, a munka elvárásaihoz mérve, de mégis.. nem éhezem, nem kell koldulnom.. na jó.. ne menjek bele a szélsőségekbe..:)

 Viszont van egy lányom, akit nem tudok taníttatni, mert ahhoz keveset keresek.

Apja , ki tudja miből, szerintünk banki kölcsönből elkezdte egy büfés-szakon taníttatni, ami a gyermeknek nem is tetszett, mert ,persze az államilag támogatott helyekre nem vették fel,ahhoz kevés volt a pontszám, nem jelöltük be, hogy az apai ükükükük roma volt..:DDD na jó, megint szélsőséges vagyok, de maga a nagyi mondta, hogy azé pár hegedűvonyó lehetett a családban..:)

 Nem gond ez.. kinőtték az unokák a roma gondolkodást.. vagy sohasem is volt nekik olyan.:D

Mindenesetre lányom úgy döntött, ő nagykorú és az a szak, ami őt nem is érdekli igazán..csak apja erőltette a diploma miatt.. drágább is lesz jövőre, ja majdnem dupla a tandíj a jövő félévre, tehát inkább kimegy dolgozni külföldre.

Nos a gondolatot tett követte.. a baj csak az, már kint is túl sokan vannak és a külföldi munkáltató sem mind tisztességes és így gyermekem nem egy, de már harmadik helyen próbálja a szerencséjét, mert persze őt sem ejtették a fejére és keres, amíg jobbat talál. Középfokú angolja van és érettségi, de ez.. szerintem is.. kevés.. vendéglátós szakmában szerzett egy kis  tapasztalatot. De még ez is kevés. Viszont pénzt akar keresni, ezért ment ki. Egyenlőre viszont csak a negatív tapasztalatokat gyűjti. 

 Hát ez van, átkozottul hiányzik és persze sajnálom is szegénykét. De úgy érzem, így erősödik.. hogy megbízhat magában.

 Viszont itthon meg kapja a szart a nyakában a közösségi oldalon, ami talán szarkeverésre a legjobb, hogy ő nem is dolgozni ment ki.. hanem valami "könnyű melót" csinál.

Borzasztó.. pedig hát ilyen könnyű melóért itthon is maradhatna az ember lánya.. 

De ismerem lányom, ő nem olyan.:)

 Szóval sajnálom, de próbálom okosítani a távolból és őrizni a hitét.

 Eddig a közösségi oldalt jórészt levelezésre használtuk, de most átállította a beállítást, épp e kedves barát vagy barátnő miatt és csak skype-olunk. Igaz erről nem szólt nekem előre és egy napig a kínok kínját éltem át, hogy mi lehet vele!

 A hitem viszont nekem is elég kevés.. például engem is ért a munkahelyemen afféle "atrocitás".. mert voltam "kedves" főnökömnek "beszólni".. nem szóltam be, csak finoman felhívtam a figyelmét, ha sürget, /és a nyakamba liheg, ezt persze nem mondtam..:)/ attól nem fog hamarabb elkészülni a termék..sőt! Erre berágott rám és az éveleji értékelésnél lehúzott a sárba, hogy én egy kezelhetetlen és önfejű..stb bunkó vagyok, akinek ugyan a munkájával nincs gond!!!!/ de ez persze nem számít/ csak a MAGATARTÁSÁVAL!

 Brühahaha! 

 Hát kapd be!... azóta tesztek százait csináltam meg és mindennap készül rólam értékelés, hogy a műszakvezetők se unatkozzanak.

Igaz, közben kaptam jutalmat is és aprócska fizuemelést-ki a kicsit nem becsüli, az a nagyot nem érdemli..:D -szeressük mi a 20 Ft-ot is..:DDD

 Szóval ..talán.. talán.. talán reménykedhetem benne, hogy nem rúg ki.. de azé húzzam meg magam és főleg zípzár a pofámra!:S

 Szóval én, aki tud és szeret is melózni, így jártam, hát mit mondjak gyerekemnek: Légy simlis és úgy célt érsz! ??

 SOHA!

 Küzdjön csak és sikerre jut.. nem mindenhol vannak kiskirály főnökök..

 Remélhetőleg..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agycsik.blog.hu/api/trackback/id/tr585072781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása