Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Árvíz.. és jön a nyár..

2013.06.12. 18:05 B.Gideon

Nem voltam homokzsákot pakolni és a fészre feltettem kajaszünetemben egy másik blogbejegyzést innen a Blog.hu-ról.. Nem ismerem az illetőt, de annyira igazakat írt, hogy le vagyok nyűgözve..:) Na jó.. Azért el nem ájulok, de spontán minden szavával egyetértek. 

 Ami ebben az országban megy,...az szégyen, nem dicsőség. Bár O.V. biztos gyűjti már be a dicsérő, szavakat a,hű alattvalóitól, amik jönnek majd bő nyállal és persze lesz kitüntetés is.. Ismerjük már ezeket a forgatókönyveket

 Azt sem értem, kinek van még pénze ebben az országban adakozni a károsultaknak, mert nekem nincs, ami van, az sem elég sosem,.. de azt csak a bankom tudja, milyen templom egere vagyok.. Tudom, én vagyok a bűnös mert nem milliárdoshoz mentem anno férjhez, vagy minimum egy gengszterhez, persze lehet elég lett volna egy politikus is.. -oszt itt állnék jól megverve, mert politikusaink új sportja az asszonyverés.:D- .

 Mindenesetre úgyis mindennek én vagyok az oka.. így tehát beveszem a Leszarom-tablettát és ezeken a pitiáner anyagi részeken tovább lépek.. Szóval én nem adok, mert nincs, ha lenne, akkor adnék-talán...-, bár azt is tudom ezeket az adakozási dolgokat rendesen elbxxarintotta már mindegyik kormányunk, amikor nem odamentek a pénzek, ahova szánta az ember. Szóval akkor ha lenne mit adnom, akkor is dilemmázhatnék.. de ez pont hogy a fenti nagy okos fejek miatt van.. mert tényleg mindent olyan faxxán elszúrtak. A jókedvem, az anyagi helyzetem és egyáltalán.. Bár most örüljünk, szép idő van, jön a nyár végre és holnapután végre én is szabin leszek.

Elhúzok az Őrségbe az én "Kedvesemmel.." akit nem a farkasok neveltek..:DD vagy mi is van a dalban..??? :) ..nem a kedvenc dalom, de a kedvesemnek bezzeg tetszik..:D ÓÓÓ hát ebben nagyon nem hasonlítunk..:DDD

 Mindenesetre szórakoztatásban idén jók a magyarok.. ez az Alex gyerek is jól teljesített és az árnyjátékosok is befutottak.. Egyiknél az egyszerűség, másiknál a bonyolultság volt a szimpi.. szerintem.. de ki tudja.. csak találgatok.. 

Az árvíz témához visszatérve, ma jót somolyogtam magamban.. O. V. tán a szülinapja utáni szabiját is megszakasztotta, hogy vissza rohanhasson "segíteni a hazán"..DEélután hallgattam a "királyi médiát".. Kossuth adó beszélgettek Kisoroszi polgármesterével, mert az a község..- azt hiszem község-amely el volt zárva egy hétig talán a vízzel. szóval beszéltek a polgármesterrel, aki nagyon sok mindent érdekességeket is elmondott, pl. hogy aki odaköltözik, az tisztában van azzal, hogy a dunai táj szépsége mellett a Duna természetét is kapja, szóval ne csodálkozzon.. Az okos riporter.. mert mit is mondhatnék rá? Szóval megkérdi a végén: És ha levonult az ár, elmegy szabadságra?

 Hát az agybaj elkapott.. Ezt hunnét szalasztották? 

 Persze.. minden sínen van, a víz lefolyik a homokzsákokat meg majd éjjel a manók elhordják , ja és persze rendbe tesznek mindent, hogy ugyanolyan legyen a táj, mint előtte.

 Na nem is csodálkozom, hogy ezt a riporter is a királyi rádióba tették be.. nekem az égadta világon eszembe nem jutott volna ilyen hülyeséget kérdezni.. Szerencsére a riportalany még fáradtan is normálisan tudott válaszolni, és az árvíz utáni teendőket sorolta, ..bár elmondta, fáradt és persze fog majd pihenni is.. de nem az az első..

Komolyan mondom, néha elagyalok rajta, hogy némely embert be kéne vágni egy mély gödörbe és mondani.. na itt a helyed..legyél vakondok, amiért az agyadban setét van, tapasztald meg milyen az, ha kívül is az van..

 Normális embernek meg sem fordulna a fejében pihenésre-akarom mondani szabadságra- gondolni, ha tudja, mennyi új feladat áll előtte az árvíz levonulása után.. Szóval ez a polgármester is tudta, mi minden vár még rá.. vagy ha nem is tudja, de nagyon is sejti.. 

 De.. én az ilyen riportereket simán kirúgnám.. ha nem tudja mit kell kérdezni, inkább hallgasson..kész. Engem kisebb hibákért menesztenének..

 Más.. 

 Múltkor is eszembe jutott Trianon.. én kurvára nem sírom vissza, hisz még ebben a kisebb országban sincs rend..mi lenne, ha nagyobbak és többen lennénk.. ja több helyről lopnának odafent.. ez nekik előny... de rohadtul vicces-azaz bosszantó-, hogy valamelyik csatornán, mindig a pofájába nyomják az embernek a dolgot..

 Múltkor jól átgondoltam és rájöttem a családom, anyai ágon, a kialakulását Trianonnak köszönheti Nagyszüleim, külön-külön Erdélyből jöttek át és Budapesten ismerkedtek meg.. tehát Trianon kapcsolódik a családfám kialakulásához.. ezt bezzeg egy rohadt csatornán nem pendítik meg.. hogy vajon hány és hány ember jött át a 20- as években a kicsi Magyarországra. És hány ember fogant eme"véletlenből".. ami nem volt persze véletlen.. de ilyesmikről sosem szoktak beszélni Trianon kapcsán..Ez a dolog nem kicsit foglalkoztatja a fantáziám.. saját családfámon nem de pl valami ismertebb vagy híres ember példáján ezt szívesen megnézném.. mert van okom azt gondolni, biztos van híres emberke is, művész vagy bárki, aki szintén így Trianonnak köszönheti a létét.. mert  úgy izgalmas volna a dolog.. hisz példálózni az elveszett javakon.. az nagyon megy a magyaroknak, de  a jót észrevenni és azt, hogy mit nyertek .. na azt nehéz..

 Na mára ennyi voltam.. legközelebb fél év múlva jövök..:D vagy előbb..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agycsik.blog.hu/api/trackback/id/tr565357717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása